Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom info@pcc.ba, telefonski na 036 313 110.
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:
· može li se proizvod zamjeniti za novi,
· može li se za proizvod vratiti novac,
· ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski ili e-mailom na info@pcc.ba.
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
Nikome nije drago kada se nešto desi da proizvod dođe oštećen ili neispravan. Da Vas bolje pripremimo ispod smo naveli nekoliko najčešćih stvari koje Vi možete uraditi a najprije Vas molimo za strpljenje i razumijevanje a uvjeravamo Vas da radimo mnogo toga da budemo brzi i precizni.
PROVJERITE DA JE VAŠ UREĐAJ STVARNO NEISPRAVAN!
- Provjerite kabel za napajanje
- Ugasite pa ponovo upalite uređaj
- Provjerite koristite li uređaj na ispravan način
PRIPREMITE DOKUMENTACIJU KOJA JE POTREBNA ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA JAMSTVO!
- Kopija računa
- Garantni list
KONTAKTIRAJTE DIREKTNO OVLAŠTENI SERVIS, AKO PROIZVOD NE RADI!
U svrhu najbržeg rješenja pritužbi koje mogu nastati uz vezi s kupljenim proizvodom, preporučujemo da kontaktirate direktno ovlašteni servis.
POŠALJITE VAŠ UREĐAJ U NAJBLIŽI OVLAŠTENI SERVIS!
Robne marke koje zastupamo podliježu različitim uvijetima i pogodnostima ovlaštenih servisa. Molimo Vas da se u svakom slučaju informirate o konkeretnim uslugama kod ovlaštenog servisa, budući da u mnogim slučajevima usluge servisa uključuju i dostavu uređaja poslanog na servis. U slučaju kvara velikih kabastih uređaja, većina servisa za vrijeme jamstvenog roka osigurava besplatan popravak uređaja na licu mjesta ili ako to nije moguće, organizira prijevoz istih na servis.
PRIČEKAJTE OBAVIJEST SERVISA O ZAVRŠENOM POPRAVKU!
Vrijeme popravka zavisi o pojedinom uređaju i složenosti kvara uređaja. Popravak u svakom slučaju obavlja ovlašteni servis. Ukoliko ste pokvareni uređaj predali nama, vrijeme popravka se uvećava za vrijeme slanja od nas do ovlaštenog servisa. Jamstvo na uređaje, u slučaju slanja istih na servis u jamstvenom roku, produžuje se za vrijeme koje je uređaj proveo na servisu. Ukoliko servis ne otkrije mehaničko oštećenje uređaja, odnosno ukoliko utvrdi da je do oštećenja došlo nepravilnim rukovanjem ili je grešku u softwareu prouzročio virus jamstvo se ne produžava, a može se i poništiti. Upite u vezi s povratkom uređaja sa servisa, uputite direktno servisu na koji ste predali uređaj na servisiranje.
KONTAKT CENTRALNOG SERVISA PC CentR-a:
PC Centar d.o.o.
Kralja Tvrtka 5, 88000 Mostar
Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka: 10-18 (praznicima servis ne radi)
Tel: 036 313 110
info@pcc.ba